niedziela, 20 kwietnia 2014

Ważne!

Dobra,wiem,że macie mnie pewnie teraz za ostatnią idiotkę i oszustkę czy coś,i za to Was przepraszam.
Nie zamierzam udawać,że blog będzie dalej prowadzony bo tego nie wiem.Oczywiste jest to,że postaram się dodawać tu wpisy co jakiś czas,bo wiem,że niektórzy z Was lubią tu być i zaglądać.
Cóż jak wiecie prowadzę bloga i tematyka w,której chłopcy nie są sławni podoba mi się bardziej.Mogę po prostu bardziej się wykazać.
Cóż jeżeli będziecie chcieli znajdziecie mnie tutaj http://prison-of-darkness.blogspot.com/
I tutaj gdzie zostanie dodane wprowadzenie już dzisiaj :D http://in-the-eyes-of-the-real-darkness.blogspot.com/
ZAPRASZAM WAS NA NIE SERDECZNIE~!!! <3
Tak jak mówiłam postaram się dodać niedługo kolejny rozdział!
+
Kochani życzę Wam wesołych i radosnych świąt w gronie najbliższych.I oczywiście mokrego dyngusa! <3

2 komentarze:

  1. Nic się nie stało ;) Jest wszystko ok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się, co prawda przez jakiś okres czasu nie dodałaś nic, nie przeszkadza mi tylko dlatego, że rozumiem że czasem nie da się napisać nowego rozdziału z braku weny i czasu. Ale nic. Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam że coś dodałaś bo byłam dzisiaj tu chyba z 3 razy by sprawdzić czy coś dodałaś, myślałam że to rozdział, ale dobrze że uprzedziłaś :* Co do tych nowych blogów to zajrzę na pewno <3 Kc! Proszę nie rezygnuj z tego bloga, uwielbiam go :* <3 Do next :*

    OdpowiedzUsuń