poniedziałek, 21 lipca 2014

Liebster Awards!

Zostałam nominowana przez http://rebel-fanfiction.blogspot.com a co potwornie dziękuję! :)

Odpowiedzi i pytania :)

1. Jaki jest twój wymarzony zawód?
☺Mimo, że jestem w technikum gastronomicznym w życiu nie chce pracować w tym zawodzie. Widzę siebie jako panią psycholog, tłumaczem, albo pisarką.:) Cóż interesuję się również aktorstwem i muzyką. Eh przykro mi na ten moment nie wybiorę xd

2. Czy masz jakieś zwierze? Jak tak to jakie?
☺ Dwa psy :) Nodi i Prezes :)

3. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem bloga?
☺ Najpierw napisałam książkę, tak dla siebie, jednak usunęła mi się. A to, że jestem Directioner to idealny pretekst do założenia bloga i nauki.:)

 4. W jakim mieście mieszkasz?
☺W Suchedniowie :) okolice Kielc! :)

 5. Jakie książki polecasz?
☺ 50 twarzy Grey'a!

 6. Ulubiona piosenka?
☺ Od jakiegoś czasu TA kocham ją! :)

7. Gdybyś mogła zabrać trzy rzeczy na bezludną wyspę, to co by to było?
☺ Moją przyjaciółkę, jedzenie i picie (to jest w jednym) i telefon! :)

 8. Jesteś osobą oszczędną?
☺ Nie, jednak, kiedy mam swoje pieniądze to jest....jest ciężko je wydać. Szkoda mi.:)

 9. Ulubiony kolor?
☺Niebieski i różowy!

10. Jaka jest w tym momencie pogoda u ciebie za oknem?
☺ Jest upał!

11. Czy jesteś mściwą osobą?
☺Czy ja wiem..


Dowiedzieliście się czegoś o mnie :)
cóż jeśli macie jakieś pytania, zapraszam do zadawania ich w komentarzach! :)

3 komentarze: