niedziela, 17 listopada 2013

#Happy2ndAnniversaryElounor

Misiaczki nie to jeszcze nie jest kolejny rozdział,jest to coś zdecydowanie bardziej imponującego,że się tak wyrażę.
Dzisiaj jest druga rocznica Elounor *o*
Jeju cóż mam napisać? Uwielbiam tą parę *o* Są naprawdę słodcy i uroczy.<3
 #Tak #jestem #Elounor #Shipper
Nie chce mi się rozpisywać więc napiszę jeszcze kilka faktów o Eleanor i Elounor <3

#1 Eleanor jest wręcz uzależniona od Louis'a. Jest smutna i przygaszona kiedy dłuższy czas się z nim nie widziała.
#2 Na pierwszą randkę Louis zabrał Eleanor do kina.
#3 El ma piżamę z napisem " I Love Louis ".
#4 ." Kocham Louisa za to jaki jest a nie za to kim jest " ~ Eleanor Calder.
#5  "Gdy Eleanor, ja i Lottie wracaliśmy z rodzinnego wypadu na miasto. Zaczepiła nas jedna fanka poprosiła nas o zdjęcie. Lottie bardzo chętnie podeszła a El tylko się odsunęła. Gdy fanka krzyknęła że chce zdjęcie z miłością swojego idola Eleanor od razu się uśmiechnęła !
Nigdy tego nie zapomnę ! Jej uśmiech był bezcenny" Lou .

#6 "Kocham wszystkich, nawet jeśli wszyscy nie kochają mnie" - Eleanor Calder .
#7 Kiedy Eleanor i Louis byli w Paryżu, Lou wykrzyknął z wieży Eiffla:"I LOVE ELEANOR CALDER!".
#8 Niedawno , kiedy El czekała na Lou na lotnisku zaczęła rozmawiać z fankami , które tam były.
#9 Płakała gdy rozmawiała przez telefon z Lou z powodu hejtów na twitterze. (Boże moje kochanie ;c)
#10 Ostatnio Lou kupił Eleanor bransoletkę a ona powiedziała,że nie trzeba było i jej nie chce bo to,że Lou jest sprawia,że jest szczęśliwa.

A co do kolejnego rozdziału..
10 komentarzy = kolejny rozdział c;

Miłego Dnia skarby moje <3








 

3 komentarze:

  1. Ja też ich uwielbiam! Są kochani! Również jestem Eleunor Shipper! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem ES <33 Chociażbym nienawidziła jej i była LS to bynajmniej starałabym się zaakceptować ich związek, ale jestem ES i kocham ich <3 Słodziaki :****

    OdpowiedzUsuń