wtorek, 24 grudnia 2013

#22 Louis Tomlinson & Marry Christmas.

No to jak widać po nagłówku,jest wyjątkowy dzień i to nie tylko dlatego,że mamy wigilię :D
Dzisiaj są urodziny....Louis'a Tomlinson'a <3
Tak to już 22 urodziny,i szczerzę powiem,że strasznie szybko jak dla mnie to zleciało ^^
No to czego ja mu mogę życzyć?:D
Przede wszystkim pogody ducha,i wielkiego uśmiechu na co dzień,
życzę mu wiele miłości,radości i wszystkiego co najlepsze..
a najważniejsze życzę mu tego,aby był taki jaki jest,aby nigdy się nie zmieniał bez względu na to ile będzie miał lat! <3  

Dodałabym zdjęcia jednak mój internet z ledwością pozwolił mi załadować tę stronę xD

~~*~~
Cóż..A teraz życzenia dla moich najwspanialszych czytelniczek <3
życzę Wam wielu sukcesów,masę szczęścia i wszystkiego co najlepsze,
życzę Wam uśmiechu,który będziecie podawać tym,którzy będą tego potrzebować,
życzę Wam,tego aby Wasze najskrytsze marzenia ziściły się,i aby Wasze dobre serca nigdy nie przestały bić dla drugiego człowieka..
Przekażcie,również te życzenia Waszym rodziną..
Kocham Was bardzo bardzo mocno i dziękuję za wszystko <3
K xx

3 komentarze:

  1. Nasz kochany Louie, który nigdy nie będzie dorosły :))) Jestem ciekawa, co dostanie od Elki na te urodziny (tak wiem... zboczeniec ze mnie).

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże on ma już 22 lata a dla mnie to ten sam 19latek z XF.
    Dziękuję za te piękne życzenia a Tobie życzę sukcesów w szkole,dużo kasy,radości,miłośći,szczęścia,koncertu One Direction,miejsca w 1 rzędzie(oczywiście z VIP'em) oraz spełnienia twoich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog. Nominowałam Cię do Liebster Award xx http://midnight-memories-blog.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń